Hopp til hovudinnhald

Ta i bruk Ansattporten

Oppretta: 12. desember 2024 Sist endra: 23. april 2025
Kven kan ta i bruk Ansattporten?
  • Alle som er kundar av ID-porten kan ta i bruk Ansattporten til ordinær punktautentisering.
  • Dei som er tenesteeigarar i Altinn og har ei Altinn2 lenketeneste kan ta i bruk organisasjonsvelgar og tilgangsstyring basert på representasjonsforhold i Altinn Autorisasjon. Når vi får på plass ei kobling mot Altinn3 vil denne funksjonaliteten og vere tilgjengeleg for andre kunder.
Illustrere Steg 1 av 4 for å ta i bruk løysinga
AktivitetAnsvarleg
1.1Fyll ut og send informasjonsskjema til DigdirKunde
1.2Opprett tilgang til samarbeidsportalenDigdir
1.3Les og signer Bruksvilkår for Digdirs digitale fellesløsningerKunde
1.4Gjer ei risikovurdering (ROS) og fastsette tryggleiksnivå på kvar einskild teneste som skal knytast til AnsattportenKunde
1.5Opprett brukarar i samarbeidsportalen som gjev tilgang til sjølvbeteningsløysingaKunde
Steg 2 av 3 - Integrasjon og testing
Illustrere Steg 3 av 3 for å ta i bruk løysinga
AktivitetAnsvarleg
3.1
Personen med rolla "hovedadministrator" i Altinn, loggar inn på Altinn.no og delegerer tilgang til "Selvbetjening av integrasjoner" til den som skal opprette integrasjon.

Kunde
3.2Opprett integrasjon i produksjonKunde
3.3Verfiser at tenestene fungererKunde
3.4Verifiser rett bruk av Ansattporten-logo i tenesterKunde
3.5Registrer og vedlikehald varslingspunktKunde
3.6Registrer og vedlikehald fakturainformasjonKunde

Kontakt

Servicedesk