Hopp til hovedinnhold

Trenger du hjelp?

Her finner du en oversikt over ofte stilte spørsmål, og informasjon om hvordan du kommer i kontakt med oss.

Hva trenger du hjelp med?

Driftsmeldinger finner du på status.digdir.no

Driftsmeldinger for testmiljøene finner du på testmiljostatus.digdir.no

Priser og informasjon om fakturering finner du under "Kostnader" på hver av produktsidene her på Samarbeidsportalen:

ID-porten

Kontaktregisteret

Digital postkasse

eSignering

Maskinporten

ELMA

eFormidling

eInnsyn

Trenger du testbrukere finner du informasjon på Teknisk dokumentasjon om ID-porten.

Du finner fremgangsmåte for feilsøking på teknisk dokumentasjon for hver av fellesløsningene:

Ved problemer med publisering til eInnsyn er ofte løsningen å restarte integrasjonspunktet og/eller restarte eInnsynsklienten.

En konsument er virksomheter som henter informasjon/data fra andre via Maskinporten. Mer informasjon finner du på Slik bruker du Maskinporten som API-konsument

På vegne av (OnBehalfOf)

gir en leverandør mulighet til å gjenbruke en OIDC-integrasjon på vegne av mange kunder.

Les mer om OnBehalfOf på Digdir Docs

I forbindelse med prosjektet for ny systemarkitektur er det en del tidsfrister og aktiviteter som dere kunder må forholde dere til. All informasjon finn du på prosjektsidene til Ny systemarkitektur

To ting må gjøres:

  1. Åpne for crl.buypassca.com / 185.62.162.185 i brannmuren (https://docs.digdir.no/docs/eFormidling/Miljo/produksjon)
  2. Oppgradere til nyeste versjon av integrasjonspunktet (2.18.0)
Pexels.com

Trenger du å kontakte oss?

Beredskapsvakt: 95 73 61 02