Trenger du hjelp?
Her finner du en oversikt over ofte stilte spørsmål, og informasjon om hvordan du kommer i kontakt med oss.
Hva trenger du hjelp med?
Driftsmeldinger finner du på status.digdir.no
Driftsmeldinger for testmiljøene finner du på testmiljostatus.digdir.no
Priser og informasjon om fakturering finner du under "Kostnader" på hver av produktsidene her på Samarbeidsportalen:
Trenger du testbrukere finner du informasjon på Teknisk dokumentasjon om ID-porten.
Du finner fremgangsmåte for feilsøking på teknisk dokumentasjon for hver av fellesløsningene:
Ved problemer med publisering til eInnsyn er ofte løsningen å restarte integrasjonspunktet og/eller restarte eInnsynsklienten.
En konsument er virksomheter som henter informasjon/data fra andre via Maskinporten. Mer informasjon finner du på Slik bruker du Maskinporten som API-konsument
På vegne av (OnBehalfOf)
gir en leverandør mulighet til å gjenbruke en OIDC-integrasjon på vegne av mange kunder.
I forbindelse med prosjektet for ny systemarkitektur er det en del tidsfrister og aktiviteter som dere kunder må forholde dere til. All informasjon finn du på prosjektsidene til Ny systemarkitektur
To ting må gjøres:
- Åpne for crl.buypassca.com / 185.62.162.185 i brannmuren (https://docs.digdir.no/docs/eFormidling/Miljo/produksjon)
- Oppgradere til nyeste versjon av integrasjonspunktet (2.18.0)
Trenger du å kontakte oss?
- e-post: servicedesk@digdir.no
- Telefon ved hastesaker: 95 73 61 03
Beredskapsvakt: 95 73 61 02