Heim Kontaktregisteret Kontakt- og reservasjonsregisteret Registeret gir tilgang til innbyggaren sin digitale kontaktinformasjon. Registeret gir tilgang til innbyggaren sin digitale kontaktinformasjon. Dette er Kontakt- og reservasjonsregisteret Her finn du informasjon om korleis Kontaktregisteret fungerer og fordelane med å bruke løysinga. Sjå vår produktfilm for Kontaktregisteret. Kostnader Sjå kostnadsmodellen for Kontakt- og reservasjonsregisteret. Ta i bruk Følg stega i prosessen for å ta i bruk Kontakt- og reservasjonsregisteret. Statistikk Oppdatert statistikk og nøkkeltal for bruk av registeret. Utviklingsplan Oversikt over leveransar for Kontaktregisteret er tilgjengeleg i Github. Teknisk dokumentasjon Teknisk dokumentasjon for registeret finn du på Digdir Docs. Driftsmeldingar Varsel og driftsmeldingar for registeret finn du på Status Digdir. Sjå webinar Webinar om Kontaktregisteret Her ser du våre presentasjonar og webinar som er gjennomført om Kontaktregisteret. Slik brukar Oslo kommune registeret "Vi bruker registeret i sammenheng med andre nasjonale register og egne fagsystem, som gir stor verdi for oss, og vi anbefaler å bruke registeret." - Ingvild Sundby, produkteigar i Oslo kommune. Nytt frå Kontakt- og reservasjonsregisteret Gjekk du glipp av webinaret tidlegare i sommer om Kontakt- og reservasjonsregisteret? 09. juli 2025 Her kan du sjå opptak frå teknisk kvarter i juni og høyre meir om kva vi har gjort for å auke og sikre datakvaliteten i Kontakt- og reservasjonsregisteret. God sommar frå oss på Samarbeidsportalen! 30. juni 2025 Sommaren er her! Mange har nok allereie tatt ferie, og for resten av oss er den like om hjørnet. Her kjem ein liten status før vi loggar av. Færre innbyggarar reserverer seg 18. juni 2025 Stadig fleire nordmenn tek steget inn i den digitale kvardagen. Ei ny oversikt viser at talet på personar som har reservert seg mot digital kommunikasjon med det offentlege, held fram med å minke. Nå stenger vi gammelt API for selvbetjening 21. mai 2025 22. mai klokken 9 stenger vi ned det gamle API for selvbetjening. Det nye APIet ble produksjonssatt den 27. mars, og alle som bruker APIet må over på ny versjon før klokken 9 i morgen. Sommartid på servicedesk 13. mai 2025 Fra 15. mai har vi sommartid. Dette betyr noko kortare arbeidstid, men vi jobbar sjølvsagt for at de skal få svar så raskt som mogleg også i denne perioden. Over 38 millionar innloggingar i mars 16. april 2025 Statistikken for fellesløysingane våre per mars 2025 er no publisert – og det er ingen overrasking at det vart ein travel månad. Skattemeldinga bidrog til at innbyggjarane strøymde til ID-porten i høgt tempo.
Dette er Kontakt- og reservasjonsregisteret Her finn du informasjon om korleis Kontaktregisteret fungerer og fordelane med å bruke løysinga. Sjå vår produktfilm for Kontaktregisteret.
Slik brukar Oslo kommune registeret "Vi bruker registeret i sammenheng med andre nasjonale register og egne fagsystem, som gir stor verdi for oss, og vi anbefaler å bruke registeret." - Ingvild Sundby, produkteigar i Oslo kommune.
Gjekk du glipp av webinaret tidlegare i sommer om Kontakt- og reservasjonsregisteret? 09. juli 2025 Her kan du sjå opptak frå teknisk kvarter i juni og høyre meir om kva vi har gjort for å auke og sikre datakvaliteten i Kontakt- og reservasjonsregisteret.
God sommar frå oss på Samarbeidsportalen! 30. juni 2025 Sommaren er her! Mange har nok allereie tatt ferie, og for resten av oss er den like om hjørnet. Her kjem ein liten status før vi loggar av.
Færre innbyggarar reserverer seg 18. juni 2025 Stadig fleire nordmenn tek steget inn i den digitale kvardagen. Ei ny oversikt viser at talet på personar som har reservert seg mot digital kommunikasjon med det offentlege, held fram med å minke.
Nå stenger vi gammelt API for selvbetjening 21. mai 2025 22. mai klokken 9 stenger vi ned det gamle API for selvbetjening. Det nye APIet ble produksjonssatt den 27. mars, og alle som bruker APIet må over på ny versjon før klokken 9 i morgen.
Sommartid på servicedesk 13. mai 2025 Fra 15. mai har vi sommartid. Dette betyr noko kortare arbeidstid, men vi jobbar sjølvsagt for at de skal få svar så raskt som mogleg også i denne perioden.
Over 38 millionar innloggingar i mars 16. april 2025 Statistikken for fellesløysingane våre per mars 2025 er no publisert – og det er ingen overrasking at det vart ein travel månad. Skattemeldinga bidrog til at innbyggjarane strøymde til ID-porten i høgt tempo.