Hjem Prosjekt Modernisering av Altinn Modernisering av Altinn Siden er under utvikling. Altinn skal moderniseres for å sikre brukervennlige, sikre og kostnadseffektive tjenester til innbyggere og næringsliv. Siden er under utvikling. Altinn skal moderniseres for å sikre brukervennlige, sikre og kostnadseffektive tjenester til innbyggere og næringsliv. Hvorfor moderniserer vi Altinn? Her kan du lese om bakgrunnen for den pågående moderniseringen av Altinn. Ta i bruk Her kan du lese om hvordan du blir påvirket og hva du må gjøre Teknisk dokumentasjon Teknisk dokumentasjon for Altinn 3 finner du på Altinn Docs. Ofte stilte spørsmål Her har vi samlet nyttige spørsmål og svar. Produktene i Altinn Se oversikten over de forskjellige produktene i Altinn 3. Milepælsplan Her finner du oversikt over milepæler og leveranser. Framdrift Her finner du nøkkeltall om framdriften for prosjektet. Finansieringsmodell Se kostnadsmodellen for prosjektperioden. Arkiv Her har vi samlet viktig informasjon som har blitt sendt ut til tjenesteeiere og systemleverandører. Vilkår og avtaler Her finner du en oversikt over vilkår og avtaler. Se webinar Webinar om moderniseringen av Altinn Her kan du se webinar knyttet til sluttbrukersystem og hvordan de blir påvirket av moderniseringen av Altinn. Nytt fra Altinn To nye milepæler for Altinn 3 26. april 2024 Nylig ble det levert to store leveranser i forbindelse med moderniseringen av Altinn 3. Formidlingstjenesten og lenketjenester er nå klare for migrering. Sjåast me på Acos brukarseminar? 24. april 2024 Denne veka arrangerer sak/arkiv-leverandøren Acos sitt årlege brukarseminar i Trondheim 25. og 26. april. Digdir er på plass og skal ha eige stand, og vi håpar å treffe deg der óg. Lansering av nye tjenester 22. april 2024 29. april klokken 12:30 - 14:00 ønsker Digitaliseringsdirektoratet og Skatteetaten velkommen til felles lansering av de nye tjenestene "Krav og betalinger" og "Systembruker for virksomheter". Arrangementer 13. mai 2024 Åpent møte - Altinn formidling og melding Tid: 14:00–15:00 Sted: Digitalt Emne: Fellesløsninger Altinn 16. mai 2024 Åpent møte - Altinn formidling og melding Tid: 14:00–15:00 Sted: Digitalt Emne: Fellesløsninger Altinn 23. mai 2024 Altinn-kaffe Tid: 09:00–11:00 Sted: Webinar Emne: Fellesløsninger Altinn
Hvorfor moderniserer vi Altinn? Her kan du lese om bakgrunnen for den pågående moderniseringen av Altinn.
To nye milepæler for Altinn 3 26. april 2024 Nylig ble det levert to store leveranser i forbindelse med moderniseringen av Altinn 3. Formidlingstjenesten og lenketjenester er nå klare for migrering.
Sjåast me på Acos brukarseminar? 24. april 2024 Denne veka arrangerer sak/arkiv-leverandøren Acos sitt årlege brukarseminar i Trondheim 25. og 26. april. Digdir er på plass og skal ha eige stand, og vi håpar å treffe deg der óg.
Lansering av nye tjenester 22. april 2024 29. april klokken 12:30 - 14:00 ønsker Digitaliseringsdirektoratet og Skatteetaten velkommen til felles lansering av de nye tjenestene "Krav og betalinger" og "Systembruker for virksomheter".
13. mai 2024 Åpent møte - Altinn formidling og melding Tid: 14:00–15:00 Sted: Digitalt Emne: Fellesløsninger Altinn
16. mai 2024 Åpent møte - Altinn formidling og melding Tid: 14:00–15:00 Sted: Digitalt Emne: Fellesløsninger Altinn