Hopp til hovudinnhald

På årets brukarråd besøkte me Lørenskog kommune og fekk høyra meir om deira bruk av Kontakt- og reservasjonsregisteret. Dei trengte å nå ei spesifikk aldersgruppe i kommunen og opplevde stor suksess ved bruk av Kontaktregisteret.

11. oktober 2022

Lørenskog kommune hadde behov for å komma i kontakt med innbyggjarane i aldersgruppa 18-35 år. Dei ønskte innspel til bruk og moglegheita for kulturhuset i kommunen. Dei prøvde å nytta sine sosiale medie-kanalar for å nå ut til aldersgruppa, men utan særleg hell.

Kontaktregisteret er løysinga

Dei tok kontakt med sin leverandør som hadde ei løysing som baserte seg på Kontaktregisteret og Folkeregisteret. På den måten kunne Lørenskog kommune varsla akkurat den aldersgruppa dei ønskte via e-post.

Vi sendte spørreundersøkelsen via e-post basert på kontaktinformasjonen i Kontaktregisteret. Vi økte svarprosenten med 2525 % i forhold til når vi delte den i sosiale medier. På denne måten når vi altså akkurat de innbyggerne vi ønsker og trenger i en bestemt sak.

I Lørenskog kommune er berre 2,7% av innbyggjarane reservert mot digital kommunikasjon. Dette gjer at dei aller fleste innbyggjarane kan nåast digitalt. På landsbasis er i gjennomsnitt 3,54% av innbyggjarane reservert. Du kan sjå korleis din kommune ligg an på våre nye statistikksider for kommunane

Spennende muligheter

Lørenskog kommune ser også på flere muligheter til bruk av kontakt- og reservasjonsregisteret. De er en av kommune i Norge med høyest tilflytting, og vil med data fra folkeregisteret og kontaktregisteret sende velkommen-brev til nye innbyggere, der de kan informere om relevante ting for tilflyttere.

Lørenskog kommune sin bruk av Kontakt- og reservasjonsregisteret (teksting kjem)

Mari F. Jøndahl i Digdir besøker Lørenskog kommune, og prater med Bettina Thorvik.