Hopp til hovedinnhold

Vi har nå gjort det enklere for dere å vedlikeholde deres varslingspunkt. Varslingspunkt er viktig for at dere skal motta varsel ved alvorlige og kritiske hendelser, kommende releaser, vedlikehold eller annen viktig informasjon for de ulike fellesløsningene, til de rette kontaktpersonene i deres virksomhet.

Min profil

Min profil er dere logget inn og vi vet hvem du er og hvilken virksomhet du representerer. Dette gjør at vi kan gi dere tilgang til å vedlikeholde og oppdatere deres varslingspunkter. I menyen på Min profil har det kommet et nytt menyfelt - "varslingspunkt".

Hvilke løsninger vil du ha varsel på?

I oversikten finner dere kontaktpersoner som er knyttet til deres virksomhet, og når dere klikker på et kontaktpunkt får dere opp en oversikt som viser en liste med integrasjoner som er knyttet til deres virksomhet. Dette gjør at dere selv kan avgjøre hvem som skal ha varsel for de ulike fellesløsningene, og helt ned på de ulike integrasjonene.

Dere kan legge til så mange varslingspunkt som dere ønsker per integrasjon, men vi ser helst at dere har minimum to varslingspunkt per integrasjon.

Slik oppdaterer du varslingspunkt

Logg inn på "Min profil" med din jobb-epostadresse.

  1. Velg "Varslingspunkt" i menyen
  2. Klikk på navnet til kontakten som du vil legge til eller redigere som varslingspunkt
  3. Du får opp en liste over integrasjonene knyttet til din virksomhet
  4. Velg hvilke integrasjoner du ønsker kontakten skal være varslingspunkt for
  5. Trykk på "lagre"
  6. Du blir sendt tilbake til listen og endringene dine er oppdaterte. Det kan ta litt tid før endringene blir oppdaterte i våre systemer.

Kontakt

Servicedesk