Hendingar i fellesløysingane - 2021
Her finn de ei oversikt over dei alvorlege og kritiske hendingane vi hadde i fjor.
Ingen alvorlege eller kritiske hendingar i januar.
Ingen alvorlege eller kritiske hendingar i februar.
Kritiske hendingar:
- 6. mars - ID-porten - Grunna ein stor fellesfeil på infrastruktur i datahall relatert til kjøling hjå leverandøren til ID-porten var ID-porten utilgjengeleg for alle tenester fra 20:30 – 00:05. Fra 00:05 – 00:27 var det ustabilitet i ID-porten.
- 31. mars - fleire fellesløysingar - problemer med brannmur hos driftsleverandør. Dette påvirket fellesløsningene:
- ID-porten: innlogging og brukaroppslag
- KRR: oppslag
- Maskinporten: token-utstedelse
- eFormidling og eInnsyn: adresseoppslag
- eSignering: innlogging til sjølvbeteningsportal og signering av signeringsoppdrag
- Digital postkasse: innlogging og brukaroppslag
Alvorlege hendingar:
- 6. mars - Digital postkasse - Grunna nettverksproblem hjå Posten sin driftsleverandør så gjekk det ikkje an å logge inn på Digipost.
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
- 14. april - eInnsyn - ustabilitet i løsningen knyttet til en produksjonssetting.
- 28. april - eFormidling - Ei utilsikta endring på Digdir's brukarkonto hjå KS gjorde at meldingar mot DPF og DPV ikkje vart sendt.
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
- 12. mai - ID-porten - BankID fekk problem grunna begrensa kapasitet og stor trafikk.
- 19. mai - Digital postkasse - eBoks var utilgjengeleg for sluttbrukar.
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
- 4. juni - ID-porten - BankID og BankID på mobil var nede.
- 9. juni - Maskinporten - problemer med delegering i Altinn.
- 10. juni - eInnsyn - forsinkelsar i levering av data ut i løysinga.
- 21. juni - ID-porten - BankID var nede for Telia og OneCall-kundar.
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
- 12. juli - eSignering - Posten hadde problem med signeringstenesta.
- 21. juli - eInnsyn - Det oppstod ustabilitet i en komponent som påvirket innlesing av data.
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
- 11. august - fleire fellesløysingar - DNS problem hos driftsleverandør førte til ustabilitet på fleire fellesløysingar
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
- 13. september - ID-porten - Innlogging med BankID på mobil feilet for noen sluttbrukere.
- 17. september - ID-porten - problem med innlogging på MinID og BankID på mobil for Telia-kundar.
- 27. september - ID-porten - Buypass var utilgjengeleg
- 27. september - eInnsyn - ustabilitet i mottak av overførte data.
- 28. september - Maskinporten - delegering frå Altinn i Maskinporten var delvis nede.
- 28. september - eFormidling - problem med sending av DPV-meldinger via integrasjonspunktet
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
- 21. oktober - eFormidling - problem med DPV- og DPF-meldinger
- 25. oktober - ID-porten - BankID med kodebrikke/app feilet
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
- 1. november - ID-porten - BankID og BankID Mobil var utilgjengeleg
- 22. november - ID-porten - BankID-problemer
- 22. november - ID-porten - høg feilrate på BankID med kodebrikke eller app.
Ingen kritiske hendingar i perioden.
Alvorlege hendingar:
14. desember - fleire fellesløysingar - ID-porten, Maskinporten og Kontakt- og reservasjonsregisteret utilgjengelig