Hopp til hovedinnhold

19.06.2025 lanserer vi en ny og forbedret måte å komme i kontakt med oss på. Nye skjemaer for support, feilmeldinger og bestillinger vil være tilgjengelig direkte i Samarbeidsportalen. Disse skjemaene vil være tilgjengelig for virksomheter som har kundeforhold med oss fra tidligere.

Opprettet: 17. juni 2025 Sist endret: 27. juni 2025

Slik får du tilgang:

  1. Logg inn eller opprett en bruker i Samarbeidsportalen
    Du må logge inn/registrere deg med din e-postadresse som tilhører domenet til din virksomhet (f.eks. @virksomhet.no). Dette sikrer at kun autoriserte personer får tilgang.
  2. Når du er logget inn:
    • vil du automatisk komme inn på siden for din virksomhet.
    • Gå til menyen "Saker".
    • Klikk på “+ Ny sak” – der finner du alle tilgjengelige skjemaer.

Vi håper denne løsningen gjør det enklere for deg å melde behov, registrere feil og få hjelp raskt og effektivt.

Trenger du hjelp?

Servicedesk

Altinn servicedesk