Hopp til hovedinnhold

Brukerstøtten hjelper innbyggerne med spørsmål knyttet til de digitale fellesløsningene. Fra 15. mai blir det nye opningstider på telefon og chat.

Foto av kvinne som smiler mot kamera og som bruker headset for å snakke med innringer

Hva hjelper vi med?

Brukerstøtten til de digitale fellesløsningene hjelper innbyggerne med spørsmål om ID-porten, Kontaktregisteret, Digital postkasse, eSignering, ELMA, eInnsyn og eFormidling.

Vi er på plass for å hjelpe brukerne med blant annet innlogging, sending og lesing av digital post, innsyn i saker, sending og signering av kontrakter og sending av faktura.

Innbyggerne kan benytte hjelpesider for fellesløsningene for å få svar på sine spørsmål. I tillegg kan de ta kontakt med oss på telefon, chat eller e-post for å få løst sine henvendelser.

Endring fra 15. mai

Fra og med 15. mai 2022 er det nye åpningstider på telefon og chat hos brukerstøtten. Åpningstiden for telefon og chat er kl. 09.00 – 15.00 på hverdager (mandag – fredag).

Telefon og chat er stengt på julaften og nyttårsaften. For henvendelser på e-post vil brukerne får svar innen en virkedag.